عکس های باغی از گل های عشق
نوشته شده توسط : امین

 




:: بازدید از این مطلب : 1574
|
امتیاز مطلب : 374
|
تعداد امتیازدهندگان : 120
|
مجموع امتیاز : 120
تاریخ انتشار : 5 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
mahdi در تاریخ : 1392/6/13/3 - - گفته است :
سلام بر شما دوست عزیز

از وبلاگت دیدن کردم ! وبلاگ خوبی داری!

برای آپلود عکس ها و فایل های وبلاگت پیشنهاد می کنم به ما سر بزن!

آپلود سنتر قدرتمند UYF مکانی امن برای آپلود فایل های شما!

آپلود با حجم بالا|بدون محدودیت حجم برای کاربر|آپلود از آدرس|آپلود تا سقف 100mb برای کاربران|بدون تغییر نام فایل|میزبانی همیشگی برای فایل های شما|رایگان|منتظر حضورتان هستیم|آپلود سنتر قدرتمند UYF

/weblog/file/img/m.jpg
farshad در تاریخ : 1392/6/3/7 - - گفته است :
سلام
اگه دوست داری رتبه جهانی وبلاگت پیشرفت چشم گیری داشته باشه و توی گوگل بیای صفحه اول و بازدیدت زیاد بشه بدون که الان وقتشه فقط نباید دیر عمل کنی!!!
هر چی زودتر لینکت رو اینحا ثبت کنی سریع تر به چیزی که میخوای میرسی.
عجله کن تا از بقیه عقب نیفتی.

http://link.tafrihha.ir/

این فرصت رو به هیچ وجه از دست نده
موفق باشید

/weblog/file/img/m.jpg
مجید مظفری در تاریخ : 1392/5/22/2 - - گفته است :
سلام ممنون واقعا زحمت میکشی ... میای سایتم ؟ ممنون .

/weblog/file/img/m.jpg
سارینا در تاریخ : 1392/5/21/1 - - گفته است :
سلام دوستان عزیز

دوستان ایا میدانستید از این فرصت کمی که در اینترنت هستید میشود کسب درامد 100هزار تومنی و حتی 1000000 تومنی کرد .
شما رو باسایتی اشنا میکنم که با عضویت در اون سایت با این هدف خواهید رسید .حداقل وقت برای این سایت کمتر از 20 دقیقه هستش.
خیلی تو این جور سایت ها که سایتهای حلالی هم هستش کسب درامد میکنن.
واما سایت کسب درامد این سایته http://bardiyabux.net/index.php?ref=iran9

این ادرس رو در مرور گر خود کپی کنید ودر اون با نام معرف iran9 عضو شوید و از کسب درامد اینترنتی حلال لذت ببرید.

/weblog/file/img/m.jpg
mohsen در تاریخ : 1392/5/7/1 - - گفته است :
سلام عزيز خيلي وبلاگ باحالي دارين .... خداييش من که خيلي حال کردم .... عزيزم ما ي سايت ساختيم که به آدمايي مثل شما که اين قدر با سليقه هستن ماشلا واردن نياز داريم ... سايت ما تازه راه اندازي شده و داره عضو هاي فعال جمع مي کنه اگه شما ببيان داخل سايت عضو شين و فعاليت نسبتا خوبي داشته باشين من خودم به شخصه شما رو ناظم انجمن مي کنم ........مطمئن هستم که پشیمون نمیشین ..

اگه ما رو قابل دونستين و خواستين عضو شين در مراحل ثبت نام قسمت مربوط به کاربر معرفي کرده اسم بنده ي حقير رو بنويسين .... mohsen ....با این وجود می فهمم که دعوتم رو پذیرفتی !

قربانت ... از طرف مدير سايت جهرميا ..... منتظرتم ....

www.jahromia.ir

/weblog/file/img/m.jpg
s در تاریخ : 1392/1/29/4 - - گفته است :
سلام اقا خواهشا وبلاگ مسخره ات رو با این نام قشنگ حذف کن تا اسم به این قشنگی روی یک وبلاگ قشنگ باشه اگه حذف کردی بیا تو وبلاگ من و به من بگو

www.bankeetelaat.loxblog.com

وبلگت خوب نیست ولی اسمش خوبه تو رو به خدا حذفش کن

/weblog/file/img/m.jpg
Alireza در تاریخ : 1391/4/26/1 - - گفته است :
salam amin jan,
khoobi?

Kheili webloge khoobi dari o ax haye ghashangi mizari manoon.

b webloge manam sar bezani khoshhal misham.

bazam merc.

with best wishes.
ALIREZA


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: